Prečo lieky strácajú účinnosť?

Štvornásobne atestovaný lekár - primár internista a vedec s dlhoročnou praxou vysvetľuje, prečo vznikajú choroby a prečo sa tzv. vyliečené choroby vracajú. Prečo lieky občas fungujú, ale strácajú účinnosť, lebo sa neodstraňuje príčina na úrovni psychosomatiky.

"Choroba je láskavý, milosrdný a prísny systém ktorý nás upozorňuje, že niečo v živote riešime nesprávne.

Neznamená to, že chorý človek je zlý, to nie je. Iba sústavne robí chybu,“ tvrdí primár interného oddelenia z nemocnice v Liptovskom Mikuláši MUDr. Ivan Rusnák CSc. V Dobrej čajovni hovoril o láske ako lieku proti chorobám. ( O tom až v článku na internete.). Cyklus prednášok pripravil Dr. Peter Kubis.

"Problém je v tom, že my lekári hodnotíme stav pacienta len cez krvné rozbory, rontgenologické nálezy, magnetickú rezonanciu, počítačové výsledky a cez všetky ostatné exaktné vyšetrenia.

Kým si však neuvedomíme, kto vlastne človek je - a to je centrum problému - či je naozaj len telo, alebo nosí ešte niečo o veľa dôležitejšie, čo je jeho podstatou - teda dušu - budeme v úlohe opravárov auta, havarujúcom na každej križovatke, pričom ale vodič vôbec nepozná pravidlá cestnej premávky.“

Dnes už pán doktor nie je v našej dimenzii, ale jeho domáce a zahraničné video prednášky a texty sú na internete.

« predchádzajúci príspevok
Umělecká fraktální kresba
nasledujúci príspevok »
Holíč_prednáška pre pedagógov o svete integrovaných žiakov

Vložte diskusný príspevok

Do diskusie môžu prispievať len zaregistrovaní užívatelia. Zaregistrujte sa prosím!