Efektívny pomáhajúci rozhovor
Akcia pre odbornú verejnosť
Akcia sa koná v dňoch od 15. 10. 2010 do 17. 10. 2010
Workshop je určený pre všetkých, ktorí pri svojej práci vedú rozhovory, ktoré by mali, alebo mohli byť pomáhajúce.
Na konci workshopu by mali účastníci: - vedieť viesť rozhovor takým spôsobom, aby sa stal zmysluplným a užitočným pre obe strany
- vedieť v rozhovore s klientom rozpoznať jeho silné stránky, jeho kompetencie a zručnosti
- vedieť používať rôzne druhy otázok, posilňujúce a validizačné techniky, techniky stanovovania cieľov a preberania zodpovednosti
- viesť rozhovor takým spôsobom, aby splnomocňoval klienta k motivácii a zmene
- vedieť pracovať s časom a riešiť rôzne záťažové situácie počas rozhovoru
- rozpoznať, ktoré zručnosti potrebujú rozvíjať, aby lepšie uchopili úlohy vyplývajúce z pracovnej roly vo vzťahu ku klientom
Termín konania:
15. – 17. októbra 2010 Miesto konania: Bratislava
(bude upresnené)
Cena workshopu: 69,- Eur Kontakt:
Mgr. Vladimír Hambálek, 0905323201, hambalek@coachingplus.org Spôsob prihlásenia:
Podrobné informácie spolu s odpoveďami na vaše otázky dostanete na emailovej adrese, alebo telefonicky workshop je akreditovaný Slovenskou komorou psychológov
Vložte diskusný príspevok
Do diskusie môžu prispievať len zaregistrovaní užívatelia. Zaregistrujte sa prosím!